Opłaty
Wpłaty za świadczenia udzielane przez Przedszkole:
Podstawa prawna: Uchwały nr XLIX/1205/2017 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 25 maja 2017 r. w sprawie czasu przeznaczonego na bezpłatne nauczanie, wychowanie i opiekę w przedszkolach i oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz Art. 13 ust. 1 pkt 2 w związku z ust. 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082)
Za wyżywienie:
- Dzienna stawka żywieniowa naliczana za każdy dzień pobytu dziecka w przedszkolu wynosi zł i obejmuje cztery posiłki: śniadanie, II śniadanie, obiad oraz podwieczorek.
- W przedszkolu obowiązują ustawowo określone ulgi i zwolnienia z opłat.
Nieobecności dziecka w Przedszkolu można zgłosić:
- Telefonicznie: 22 6292383, 500252834 (również SMS) , ze wskazaniem: imienia i nazwiska oraz grupy, do której uczęszcza dziecko;
- Mailowo: p239@eduwarszawa,pl;
- Osobiście w przedszkolu;
- Za pośrednictwem platformy obecności.pl (od lutego 2023)
Zgłoszenia nieobecności dziecka należy dokonać nie później niż do godziny 9.00.
Odpisy:
- Zwrotowi podlega dzienna stawka żywieniowa za korzystanie z posiłku za każdy dzień nieobecności dziecka*
*W przypadku nieobecności dziecka w przedszkolu dopuszcza się możliwość zwrotu dziennej wysokości opłaty za korzystanie z posiłku w przedszkolu za pierwszy dzień nieobecności, w przypadku, gdy nieobecność lub rezygnacja zostaną zgłoszone najpóźniej w danym dniu do godz. 9:00.
- Za żywienie rodzice wnoszą opłatę „z dołu” za cały miesiąc do 10 dnia każdego miesiąca na konto bankowe. W następnym miesiącu opłata jest pomniejszana o kwotę będącą iloczynem zgłoszonych dni nieobecności dziecka w poprzednim miesiącu razy dzienna stawka żywieniowa.
- Wpłat za żywienie dokonuje się tylko na rachunek bankowy, przedszkole nie przyjmuje wpłat gotówką za żywienie dzieci
- Nr rachunku: 56 1030 1508 0000 0005 5060 0064. W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko dziecka, grupę oraz okres rozliczeniowy, którego dotyczy wpłata.
- Wpłatę należy wnieść do dnia 10 każdego miesiąca.
Wpłaty na fundusz Rady Rodziców:
Podstawa prawna: art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59 i 949)
- W celu wspierania działalności statutowej przedszkola rada rodziców gromadzi fundusze z dobrowolnych składek rodziców oraz innych źródeł. Zasady wydatkowania funduszy rady rodziców określa regulamin rady rodziców. Fundusze przechowywane są na odrębnym rachunku bankowym rady rodziców.
- Rodzice wpłacają do 10 dnia każdego miesiąca na konto bankowe dobrowolną comiesięczną składkę w wysokości zadeklarowanej na początku roku szkolnego.
- Numer rachunku bankowego do wpłat na fundusz rady rodziców:
41 1160 2202 0000 0005 4489 4753 - W tytule wpłaty podajemy: imię i nazwisko dziecka, grupę oraz okres rozliczeniowy (miesiąc).
- Wpłaty na Radę Rodziców są dobrowolne ale w całości wykorzystywane przez Radę Rodziców na potrzeby dzieci. To dzięki składkom przedszkole może organizować koncerty, teatrzyki, warsztaty, przygotować prezenty z różnych okazji (Pasowanie na Przedszkolaka, Mikołaj, Dzień Dziecka, Pożegnanie Przedszkola) i inne działania
- Numer rachunku bankowego do wpłat na fundusz rady rodziców:
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 17-01-2023 - Edycja treści
- 29-05-2020 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 68